2016. január 1., péntek

Új zászlócskát

Azt szeretném, ha senki se tudná megmagyarázni az életemet, ha senki se tudna besorolni valamelyik létező kategóriába, azt szeretném, ha ezek a próbálkozások majd mind eredménytelenek maradnának, azt szeretném, ha előbb-utóbb minden tudós kezéből kicsúsznék valahogyan :-)! Mert ha majd ez így lesz, akkor én most nem élek hiába, akkor valóban olyat teszek hozzá ehhez a világhoz, amilyet eddig még senki. Ha ez lesz a vége, ha a tudósok majd széttárják a kezüket tehetetlenségükben, mert rájönnek, hogy én aztán végképp nem vagyok besorolható egyik forgalomban lévő zászlócska alá sem, akkor a kudarcuk majd bizonyságot fog tenni arról, hogy nem egy korábban lejátszott darabot mutatok be újra, hanem egy soha nem játszottat viszek színre először, és én ezt szeretném, ez az álmom. Én azt szeretném, ha a meglévő fiókok vagy zászlócskák egyike sem lenne alkalmas a megnevezésemre, én egy új zászlócskát szeretnék, és ha majd azt megkapom, akkor azzal azt fogom jelezni, hogy nem éltem hiába.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése